Campanie de Reduceri Domo: Cu totii gresim, noi si platim

Cei de la Domo au o campanie foarte interesanta intitulata Cu totii gresim, noi si platim. Campanie vine dupa ce pe site-ul companiei au aparut niste produse intitulate gresit, de exemplu in loc de Ondulator de Par scria Ovulator de Par. Ulterior lista de produse gresite s-a extins, facand loc unei campanii foarte curajoase din partea magazinului de electronice si electrocasnice.

Exemple de produse cu titlu gresit: Filtru de Cafea – Flirtu de Cafea, Boxe – Noxe, Placa de indreptat parul – Placa de indreptat marul iar exemplele pot continua la nesfarsit. Le puteti vedea si voi pe pagina campaniei, alaturi de reduceri bune, care se pot gasi in magazinele Domo din tara, in functie de disponibilitatea stocurilor pentru fiecare magazin in parte.

Campania aceasta are o perioada de desfasurare destul de lunga, incepand din 17 iulie si cu data de finalizare de 31 August.

Sunt convins ca aceste greseli nu sunt intamplatoare, avand in vedere ca cei de la Domo au fost mereu foarte creativi in denumirea campaniilor lor, un exemplu prezentat si de Black Friday fiind si pe site-ul nostru cand lantul de electrocasnice a denumit toate zile ca fiind “Vineri”: Vambata, Vuminica, Vuni, Varti, Viercuri, Voi.

Cu toate acestea, greseli au facut multi si unii au si platit, imi aduc aminte de greseala de dupa Black Friday-ul de anul trecut al eMAG cand resigilatele lor au fost la preturi foarte mici, practic s-au vandut televizoare la preturi de 9 lei, cand ele trebuiau sa fie de 100 ori mai scumpe. Totusi, cel mai mare magazin online si-a onorat greselile, iar Domo cand a avut astfel de erori in preturile afisate pe site a anulat comenzile.

Leave a comment

Your email address will not be published.

*