Black Friday 2015 – Magazinele intra in pregatiri

Chiar daca suntem doar in luna August a anului si reducerile pentru cel mai important eveniment al anului de shopping sunt inca la luni bune distanta, magazinele deja incep sa pregateasca reducerile si gama de produse pe care o vor scoate la bataie pentru a betona un Black Friday 2015 de succes.

Pentru 2015 ne asteptam la cel mai reusit Black Friday din prisma magazinelor online care vor participa si sunt convins ca si magazinele offline vor adopta tot mai mult acest trend. Daca Flanco si Altex inca din anii trecuti faceau Black Friday si in magazinele fizice din mall-uri si din centrele comerciale, acum ma astept ca inclusiv IKEA sa adopte un Black Friday la o scara mai mare.
Iar in 2013 am avut ceva reduceri timide si la biletele de avion practicate de catre unele companii low-cost. Cine stie cine mai intra in hora?

Dar de ce spun ca deja magazinele se pregatesc? Umbla o vorba ca pregatirea evenimentului incepe cu luni bune inainte si pare normal. Acum se stabilesc de catre magazine stocurile si distribuitorii trebuie sa faca comenzile la fabrica pentru a vedea care sunt produsele cele mai pretabile pentru reduceri. Dupa ce se definitiveaza lista produselor si a stocurilor existente cel mai probabil incep negocierile iar deja de prin septembrie putem avea inclusiv pe excel-urile magazinelor si o lista sumara de produse oferite.

Desigur, nebunia maxima este in noiembrie, dar avand in vedere ca eMAG a mai devansat Black Friday-ul cu o saptamana, cine sta sa se gandeasca ce va fi? Anul trecut chiar si magazinul online Yellow Store a tinut un Black Friday dedicat profesionistilor in fotografie cu o luna inainte.

Leave a comment

Your email address will not be published.

*